Hakkımda

Fotoğrafım
Devrik cümleler kurmak keyif verir bana çoğu zaman. Düşünmeye hangi kelimeden başlarsam onunla yazarım , düzeltmem. He birde buz yemeyi severim tuhaf bir şekilde.

25 Aralık 2011 Pazar

Benim adım değişim.

Sana benzemeye başlıyorum yavaş yavaş. Aynaya baktığımda gördüğüm kişi hala aynı olsa da gözlerimi kapattığımda karşılaştığım kişi artık aynı değil. Her gözümü kapattığımda seni görüyor olmam ise cabası.. Bu beni rahatsız etmiyor. Hoşuma gittiğini de söyleyemem. 
Asla iyi biri olduğumu kabullenmedim. Her zaman kendimden bahsederken 'masum değilim' derdim. Her işe bir şeytanlık katar , her yaptığımı kendim için oyuna çevirirdim. Adete oyun delisi bir çocuk gibi , şeytansı bir çocuk gibi..
Bunları neden anlatıyorsun diyecek olursan eğer ; şu sıralar anlayamadığım bir masumluk var suratımda. Dedim ya git gide sana benziyorum diye. Bu beni rahatsız etmiyor , hoşuma gittiğini de söyleyemem. 
Yolda yürürken şaşkın şaşkın etrafıma bakmıyorum da , en ileriye bakarak -ama görmeyerek- yürüyorum. Bakar-kör denir buna. Ben sadece gözlerim açıkken bile suretini canlandırabiliyorum beynimde , o kadar.  Bu beni rahatsız etmiyor , hoşuma gittiğini de söyleyemem.


-Bana benzemeye başlıyorsun yavaş yavaş sevgilim. Sana baktığımda hala o güzel yüzünü görüyor olsam da ruhun artık sana ait değil. Bana ait olmaya başlıyorsun , her gözünü kapattığında göreceğin kişi olduğum için. Bu seni rahatsız etmemeli peki hoşuna gitmeli mi?
Asla iyi biri olduğunu kabullenmedin , her zaman 'masum değilim' dedin. Ahh benim deli sevgilim. Sen tanıdığım en masum kişilerden birisin. Yaşadıklarını kendine hep bir oyun gibi yansıtarak eğlenmeyi seçmiş olman seni kötü yapmaz. Adete oyun delisi birisin , bir çocuk kadar masum. 
Bunları neden anlatıyorsun diyecek olursan eğer ; nedeni şu sıralar halinin farkına varıyor olman . Her zaman o yüzüne yansıyan masumluğu görüyor olman. Dedim ya git gide bana benzemeye başlıyorsun diye ; kendini çözmeye başlıyorsun yani. Sen hep bendin. Ben sadece sana öğrettim.Bu seni rahatsız etmemeli peki hoşuna gitmeli mi?
Yolda yürürken etrafına bir şeyler ararcasına bakmıyorsun artık. En ileriye bakarak yürüyorsun bundan sonra. İnsan bulduğu bir şeyi aramaz. Sen bulduğun bu benliğinle geleceği koruyorsun artık , benimle beraber. Bu seni rahatsız etmemeli peki hoşuna gitmeli mi? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder