Hakkımda

Fotoğrafım
Devrik cümleler kurmak keyif verir bana çoğu zaman. Düşünmeye hangi kelimeden başlarsam onunla yazarım , düzeltmem. He birde buz yemeyi severim tuhaf bir şekilde.

28 Mayıs 2012 Pazartesi

Kesinlikle hoşuma gitmeyen ve kabul edemeyeceğim şeyler yaşadım. Ve yaşamaya devam ediyor muyum? 


Elimdekilerin değerini bilmekle başladım işe. Aslına bakarsan iyi bir tavsiye. Yakınımdaki insanlardan tut küçük çikolatama kadar. İçimde yıllardır anlamsızca sakladığım değerlerimi dağıtmaya başladım. Hızlı mı gittim acaba? Gereksiz insanları gereksiz bir şekilde hayatıma sokmuş olabilirim. Toz tutmuş değerlerimi üflemesi için bir yığın gereksizin eline vermiş olabilirim. Farkına vardıysam eğer sorun hallolmuş demektir.


Çok uzun süre gizlediğim sevgimden benim bile haberim yoktu işin aslı. Biri , kötü biri, simsiyah yaptı benim kar beyaz duygularımı. Yemyeşil gözleriyle aklıma kazındı kendileri. Uzatsam elimi hemen altında sanki , bir somutlukta. Peki ruhumu uzatsam ona, zerresini görebilir miydim? Hayır. Bu kadar açık ve net!


Sinirim size değil güzel kuşlar böcekler. Yıllardır size bakmayan yüzüm isteğim dışında çevirdi kafasını hep başka tarafa. 
Güçlü biriyim , güçlü biri gibiyim. Güçlü biriydim. Çok eskiden... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder